ورزش

خبر ورزشی

ورزش

خبر ورزشی

منصوریان: به استقلال احساس دین می‌کنم

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه نمی‌خواهد درباره مسئله پیوستنش به کمیته فنی استقلال خیلی حرف بزند، گفت: هدف خدمت به استقلال است؛ چه من باشم، چه نباشم.


علی‌رضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره مسئله انتخابش به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی استقلال اظهار کرد: 10 روز پیش از سفرم به امارات، آقای حاجیلو با من تماس گرفت و گفت که آقای روشن مدیر فنی استقلال شده است و من را به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی معرفی کرده است. من هم به ایشان گفتم هر تصمیمی بگیرند در خدمت‌شان هستم.


وی افزود: من به آقای حاجیلو گفتم که ایشان و آقای روشن برایم بسیار عزیز هستند و با اینکه تمرکزم را روی مربی‌گری گذاشته‌ام اما هر تصمیمی که آن‌ها بگیرند می‌پذیرم. حسن روشن قهرمان دوران کودکی من بوده است و برای من قابل احترام است.

منصوریان ادامه داد: پس از صحبت با آقای حاجیلو به دوبی سفر کردم و دیگر در این باره نه حرفی زدم و نه پیغامی برای کسی فرستادم. اکنون نیز دوست ندارم زیاد وارد این مسائل شوم و روی این مسئله مانور دهم، چون هدف کمیته فنی خدمت به استقلال است؛ چه با من و چه بدون من.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال امید در ادامه خاطرنشان کرد: هر کس برای کمیته فنی انتخاب شود، امیدوارم بتواند به استقلال کمک کند. به هر حال استقلال آن قدر پیشکسوت دارد که بتوانند با حضور در کمیته فنی به تیم کمک کنند.

وی در پایان تصریح کرد: استقلال خانه دوم من است و من به این تیم ا حساس دین می‌کنم. در هر زمانی که بتوانم به این تیم کمک کنم با کمال میل به وظیفه‌ام عمل می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد